szombat, november 17

The Body Shop


Annyit olvastam Viánál erről a boltról, hogy a kényeztetős költekezésemet itt gondoltam megejteni. Tulajdonképpen csak egy sampont akartam venni, de kicsit több mindet is vettem. De előtte írok pár sort a boltról. Az Aréna plázai üzletben voltam, ami kb. fele akkora, mint amekkorára számítottam. Kicsit nekem az Yves Roche-ra hasonlít, amit szintén nagyon kedvelek naturálissága, kifinomultsága és különlegessége miatt. Itt is nagyon bio kinézetűek a termékek, és az ember lánya csak pakolná a kosarába (kicsit kényelmetlen, de nagyon cuki fonott kosár) a termékeket. Az árak nem alacsonyak, de ha a kiszerelés méretét nézzük, és azt, hogy állítólag – még nincs saját tapasztalatom – kevesebb kell belőlük, mint más termékekből, akkor nagyon megéri az árukat. Az eladónők nagyon segítőkészek voltak, és nem voltak tolakodóak. (Csak egy eladó idegesített egy kicsit, aki a sminkes pultot takarította, ahová egy ügyetlen tini vevő valami csillámot kiborított...na ezt nem ilyen szavakkal ecsetelte. Most nem idézném szó szerint. Remélem legközelebb nem lesz ilyen, mert ez kicsit lehangoló volt.) Ami nagyon tetszett az az, hogy minden termékből van tester, és a kézkrémmel akár az egész kezedet bekenheted, mintha a tiéd lenne. Én nem voltam ilyen bátor, de mindent megszaglásztam, és mindenből kentem egy kicsit magamra. :)
Végül (nagyon hosszú és gyötrelmes válogatás után) 5 terméket vettem. Egy sampont, ami lelapuló hajra van, egy kókuszos tusfürdőt (hogy feltöltsön és erőt adjon, nyami!!!!), egy kókuszolajos hajvajat. Na ez állítólag jó arra, hogy a kis babahajakat lesimítsa, és még a hajvégeket is ápolja. Vettem egy E-vitaminos nappali krémből egy kis kiszerelést, mert ezt még próbálni szeretném. Ja és vettem egy egy csillogós szájfényt, amit rúzs tetejére tudok kenni. Persze 10x ennyit is el tudtam volna költeni, de olyanokat akartam venni, amik most nincsenek otthon. Nagyon tetszettek még a kézkrémek, testradírok és testvajak is. Amint ezekből kifogyok, megyek vissza. Főleg azért, mert most kaptam 1000 Ft-nyi kupont. (Minden 5000 Ft feletti vásárláskor most adnak egy kupont, amit december 1-24 között lehet beváltani) Decemberben újra megyek! :)


3 megjegyzés:

  1. nekem a banános termékcsalád a kedvenc hajasom, annyira finom banánpép illata van, utána még 1 napig simán érezni a séróban! legközelebb mindenképp szagizd meg! ;)
    hónaljstiftem is tőlük van, mert alumínium mentes és utántölthető.
    testvajat is használok, jelenleg épp áfonyásat, de próbáltam már mangósat, csokisat, mind igazán kellemes volt. ezután mandulás következik. de rengeteg ideig elég egy ilyen nagy lavór illetve annyira praktikus, nem kell naponta kenegeti magunk télen sem, mégsem szárad az ember bőre nagyon. ezelőtt bármiféle testápolóval kenegettem a lábszáram naponta kellett és így is olyan kis aszott volt.
    emellett még van szemkörnyékápoló mintám meg aloe-s nappali arckrémem, de ez utóbbit még nem bontottam fel, viszont 3 vásárlással ezelőtt kaptam mintát, ezért csaptam le rá 3 hete parndorfban, az outletben. ha valaki ott jár, feltétlenül menjen be hozzájuk, olcsóbb minden (sajnos), én is ott lőttem még 2 sampont meg 1 kis testvajat egy barátnőmnek.

    meddig osztogatnak ilyen kupont a vásálás mellé? a facebook oldalukra nem is írták ki (vagy az én figyelmem kerülte el:)). múlt pénteken törzsvásárlói nap volt, minden vásárlás mellé adtak egy szappant, én a téli kollekciós áfonyáját választottam a két akciós mandulás kézkrémem (egyik barátnő ajándék elem) meg a golyós dezodor utántöltő mellé.
    korábban kaptam tőlük tesztelésre 99%-ban lebomló tusfürdőcsaládból is tusfürdőt, az első, ami egyáltalán nem szárítja a bőröm, nem is kell mellette testápolózni (de heti 1-2x szinte szeretek, úgyhogy kenem:)). én azokat a tusikat kedvelem nagyon, csak 1800 forintot sajnálok érte kiadni (és bemegyek az yr-ba és veszek egyet, aztán használom és megint csalódom picit, h ejj, ez sokkal gyengébb, mint a bádisoppos és akkor veszek egyet újra ott).

    én nagyon kedvelem a márkát, sokkal jobb tapasztalaim vannak vele, mint az yves rochéval. sőt, a tbs-hez képest nekem az "gagyi" is. főleg az alkalmazottak terén, épp tegnap voltam az árkádosban (apának vettem sampont meg magamnak egy pirosító ecsetet), a pénztáros csajszi konkrétan riogatós nénire volt sminkelve, szerintem apukám ízlésesebben kikente volna, mint ő saját magát...

    remélem, te is kedvelni fogod a bádisoppos cuccokat, számolj majd be a tapasztalataidról!
    ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húúú látom rákattanás lesz ebből! Szegény pénztárcám. Amúgy kifelejtettem, hogy a karácsonyos fürdősó volt még amin hezitáltam, csak hát ugye van otthon fürdősó. De imént elmeséltem férjemnek, hogy van olyan fürdősó, ami mézeskalács illatú, és azt mondta, hogy az mindenképp kell karira nekünk! :D

      Törlés
  2. nah fürdősót még sosem szagoltam tőlük, de mivel nagyon kedvelem őket így valószínű én sem hagyom ki sokáig. bár még van 1 nagy falkonos megfájás elleni (utáni tetespetes), min. 10 tasakos (szülinapora az egyik barátnőmtől megkaptam a müllerben fellelhető összes teteseptes+müller saját márkás változatot:)), meg több fürdőgolyóbisom is, lushos ill. love2smile-s, azokat kell elhasználni, de aztán biztosan körbelesek. :) az a baj, h ezeket főként begyűjteni szeretem, mint elhasználni. pedig már a kádban ülni jó, de oly ritkán jut eszembe (és jellemzően épp pont akkor menstruálok, csak, h ne is csinálhassam meg nyomban:))

    VálaszTörlés