vasárnap, november 4

X-faktor ruhák

Sajnos az idei X-faktorról nincs túl jó véleményem. Lassan csak egy pohár bor mellett vinnyorgások közepette tudjuk csak nézni. Idáig a legjobb X-faktor nézésünk az volt, ami "Dallasos X-faktor" nevet kapta. A lényege az volt, hogy annyiszor innunk kellett egy felest, ahányszor Ördög Nóra kiejtette a száján, hogy X-faktor. A műsor felénél már tök mindegy volt, hogy ki és hogyan énekelt!
Na de térjünk vissza a tegnapi műsorhoz. Tartalmilag nem sokat tudok hozzáfűzni fő X-faktor comment:com-hoz, de nem is erről szeretnék most beszélni (írni). Hogy miről? Hát természetesen a ruhákról. Mégpedig a csajok ruhájáról.

Ördög Nóra


Annyira nem rajongok az állatmintás rucikárt, da ha egy kicsit kisebb hasam lenne, nagyon odalennék egy ilyen cuccért, mert szerintem vadítóan jól néz ki! Bár ami a hasméreteket illeti....na de ne találgassunk, egyszer úgyis kiderül, aminek ki kell derülnie! :))))

Csobot Adél


Túlmozgásos kislány, akihez nagyon illet ez a szett és ez a szám. Kiemelném, hogy jót tett a számnak, hogy nem végig angol volt...na hiába az eredeti Nena verzió felülmúlhatatlan, és mind bulik tetőfoka! :)))) Az kevésbé tett jót nekünk, hogy Adél annyira mégsem tud énekelni....no de a ruha! Őszinte leszek, nekem nem volt elég infantilis. Én több tüllt nyomtam volna a kislányra. és pinkebb színeket. Vagy egy farmerba és csíkos pólóba bújtattam volna. Hmmm? Végül is mindegy mit adnak rá, mert lássuk be piszok jó alakja van! Mentségemre szóljon, én is 48 kiló voltam 18 évesen! :D Kiemelném Adél képességei közül, hogy piszok virgoncan és felszabadultan tud magassarkúban létezni a színpadon. Irigylésre méltó! :)

Like


Az elején nagyon lájkoltam a csajokat, de mostanra meguntam őket. És erről a stylistok is tehetnek. Minden esetben a következő a leosztás: vörös hajú lányon kaotikus katyvasz van, fekete hajú rövidnadrágban van és csizmában és a szőke lány passzos naci bő felsőben takargatja, amit nem kell takargatni. Miért nem? Mert lányok közül a szőkét tartom a legnőiesebbnek és legegyedibbnek. Ez amostani cuccát úgy ahogy van adhatják! A cipőt 36-os méretben!

Antal Timi


Kemény és erős kiscsaj, aki szinte gépszerűen énekel. Szín izom a csaj, amit szerintem nem kellenne még fémekkel erősíteni, da valahogy mindig aggatnak rá ilyeneket. Szerintem ez a ruha kicsit kaotikus és sok. Csipke és lánc, egy romantikus szabású ruhán. Valami nem kellene. Vagy még kellene valami? :) Timivel is ez van. Jól énekel, szuper alakja van, kedves, de valami nekem hiányzik. :)

Lass Bea


A megosztó ember. Inkább lehet félni tőle, mint szeretni. Száz egyénisége van, iszonytató szemei...áááá....én mégis bírtam. Szeretem az őrült embereket! :) Ok, hogy nem énekelt túl jól, de nagyon jó műsort adott mellé. És hát lássuk be, van 3-4 rosszabb nála...még maradhatott volna. Legalább szórakoztatott volna! :) Na de tegnap, mint ahogy azt Geszti meg is jegyezte gyönyörű volt. A ruhája! Ó de kell ilyen nekem. Aki tudja hol lehet ilyet venni szóljon, mert karácsonyra nagyon elképzeltem magam ilyenben. Ugye, hogy Annás? :)

(képeket az x-faktor hivatalos oldaláról szedtem le)

8 megjegyzés:

  1. Juj, mennyire ízlések és pofonok...
    Ördög Nórának ez a ruhája nálunk közmegegyezéses alapon le lett szavazva, csípőtájon ANNYIRA előnytelen neki, konkrétan nagy segget/széles csípőt csinál, holott nincs neki nagy.
    A Like-ból a szőke lánnyal nem az a baj, hogy nagydarab, hanem hogy brutálisan formátlan szegény. Most az vitte el a bulit, hogy nagyon figyelemfelkeltő hajat csináltak neki, de így is besírtam amikor állt a szűk nadrágjában az iksz lábaival. Ilyen nadrág neki csak széééééles terpeszben!:D
    Antal Timi A TEST kategória, pont ilyet akarok, 5 perc múlva jó is lesz, az arcát sem utasítanám vissza, nekem non plus ultra.
    Lass Bea ruhájától meg a hideg vert, ez a púderszín a csilli ezüsttel, nekem BIG no.
    Csobot Adél.... Nem szeretnék róla beszélni, rá gondolni, mert felkavarodik a gyomrom:DDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos megegyezhetünk: Én kapom Ördög Nóra nagy seggét (hehehe), te meg kapod Tii testét. Bár köztünk szólva Nóra nő, és Timi kislány. Szóval szerintem ne akarj te olyan testet, arcot meg pláne. Szerintem te sokkal csinibb és cukibb arcú vagy! :)))))))
      LIKE-s lányok közül meg nem azt mondtam, hogy a szőke a követendő példám, csak a három csaj közül. A fekete hajúnak lebeg a combja, a vörös meg...na hagyjuk!
      Lass Bea ruhája....hmmm púder rózsaszín ruha ezüst díszekel...ilyen volt a menyecskeruhám. (erre most jöttem rá) Úgy látszik tudat alatt vonzódom ehhez az összeállításhoz.
      Ennyit az ízlésekről! Még jó, hogy különbözőek vagyunk....
      De ami Ssobot Adélt illeti...abban egyetértünk :))))
      És még nem beszéltünk a fiúkról...ja bocs: "fiúkról" :))))

      Törlés
  2. Hát, Hajnival értek egyet Nóri ruháját illetően, szerintem is baromira erősíti, pedig ez egy tök vékony nő! Az adást és magát az x factort sem követ(t)em, szóval a többi lányról max. a fenti képek alapján tudok nyilatkozni. Nekem az uccsó képen szereplő Bea nagyon szimpi, pofira-ruhára, az egy dolog, h teljesen más, mint az én stílusom, de bejön. :)
    Antal Timi pedig jó testű csajnak tűnik, már ha a többi része is ilyen formás, mint a karja! ;) Adél nekem túlzottam amerikai szépség arcú nő, márminnt nekem ez nem szépség kategória, szerintem kifejezetten nem szép. Vagy parasztlányos, mondhatnám így is.
    Ennyi ismerősöm még sosem kesergett fb-on-twitteren, h ejj, de sdzar ez az x faktor meg ajj de szar!, de akkor miért nézi mindenki?! Én előre tudom, h nem jó lesz és nem is nézem.

    Nézzetek Voice-t, ott tényleg csak baromi jó énekesek vannak. Az én kedvencem (Weisz Viktor) már beválogatták, de lassan lesz már az első párbaj, mikor már az élő adásba kerülés a tét. Jó, ha nem ismerném Viktort és nem lenne jó barátaimnak jó barátja (ezáltal nekem is havercimbi vagy mifene), akkor lehet, h nem kampányolnék érte ennyire, de így mindenhol harsogom, h a Voice de hipiszupi műsor! ;)

    VálaszTörlés
  3. Én a műsorhoz nem tudok hozzászólni, mert nem nézem. Ördög Nóra gebe, de ez a ruha nem jó neki. A Bea ruhája nekem tetszik.
    De mi van a hasméretekkel????????????????????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt latolgatja mindenki, hogy Ördög Nóra terhes. :D

      Törlés
  4. Szerintem (is) Lass Bea ruhája a legjobb. Nekem ő volt a favorit, mint ember és mint énekesnő ebből a szériából. Mi nézzük, tényleg nem olyan extra műsor, háttérnek elmegy...azt nem tudom, hogy kik szavaznak ezekben a műsorokban?

    VálaszTörlés
  5. Szerintem is állapotos Nóra, de legalább is kicsit kerekebb csípő-derék-has tájékon:-)
    Lass Bea most valóban nagyon szép volt, végre normális hajjal és csinos ruhában szerepelt. A többiek nem voltak rám nagy hatással, ruha ügyileg, és érdemes lenne a pasik gönceiről is beszélnünk:D

    VálaszTörlés
  6. Szia Anna,
    egészen véletlenül megtaláltam a kérdésedre a választ: Lass Bea púder rózsaszín ruhája French connection márkájú volt. :)
    (http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151222362092147.486013.306092952146&type=3)

    VálaszTörlés