péntek, november 2

Férfiak az őszben


A Tchibo megint kitett magáért. Most a férjekre, apákra, nagypapákra gondoltak. Iszonyú szuper cuccokat kínálnak férfiaknak, És nem csak a huszonéveseknek. Azért tetszik a kínálatuk (ami, mint tudjátok egy hétig érvényes), mert akár idősebb korosztálynak is találunk ruházatot. Ráadásul szuper minőségi és divatos ruhákat. Vannak ingek, több féle szabású nadrág, különböző kabátok, de nem feledkeztek meg az alsó ruházatról sem (zokni, aláöltözők, alsóneműk). Némelyik darab akár karácsonyi ajándék is lehet, bár nem tudom, hogy egy férfi mennyire örül ruhának. Nálunk nagy az öröm, ha olyat veszek, ami tetszik is, mert látom a szemek csillogásából a megspórólt idők örömét! :)
Ami nagyon tetszik  kínálatban, hogy komplett szetteket vásárolhatunk olcsóbban, mintha egyesével megvennénk őket. Mindenképpen nézzetek körül, és gondoljatok a szerelmetekre, férjetekre, aputokra, vagy nagypapira. :)
Én a barna kord nadrágban gondolkodom.... és ti? :)

1 megjegyzés:

  1. Rászoktattál a Tchibo lesre (na jó, a Stílusnapló nevezetű blog Erikája adta az alapot:)), szóval én már múlthéten (mikor épp termo leggingst vettem náluk és nem is csak magamnak, mert két barátnőmnek is ez lesz a kariaji egy része, de psssszt! ;)) megkaptam a boltban ezt a katalógust és jól át is nyálaztam! :)
    Viszont csak a netes katalógusban szúrtam ki apunak a flanelinget (bal alsó képen a kabát alatti cucc), szerdán úgyis az Intersparban vásároltam, előtte befutottam és nem győzött meg élőben. Olyan kemény a mandzsettája, mármint világos, h ki van keményítve, de sztem apunak nem jönne be, így végül nagy szívfájdalommal, de ott hagytam. Filóztam, h ha a napokban arra járunk, beviszem apát, hátha mégis tetszik neki. Válogatós meg problémás vásárló, szóval nem mertem megvenni, valami új forrást kell keresni, mert flanelinget mindenképp lőni akarok mostanában neki. A pasinak (akivel azóta már nagyon-nagyon összevesztünk és ahogy sejtem vagy vasárnap-hétfő estig biztos nem tudom meg, h túl jutunk ezen és 3 hét múlva együtt örülünk az 5. évfordulónak vagy a közös történetünk ezennel "szépen lassan lezárul") meg minden túl jólfésült és nem tetsző lenne, így tényleg semmit sem hozhattam el, pedig nekem még a kék-piros csíkos pulcsi is szimpi volt, nah meg az általad mutatott szürke kardigán (ejj, de nem jön a számra ez a szó férfiöltözködés kategóriában, a kardigán nekem női darab, vagy csak én gondolom így?!) is, viszont az élőben nagyon gyenge. Vékony meg nem is néz ki ilyen jól, szóval felejtős. A barna kordnaci is jó választás, én kedvelem a kordnacis férfiakat. :) (igen, és a galád pasi abszolút nem ilyen, diszkós volt tinédzserként-huszas évei elején és bár már nem úgy öltözik, de kordnadrágot szerintem akkor se venne fel, ha leszakadna róla akárhol a farmer és ez mentené meg a boxer mutogatástól. :/)

    Amúgy a múlt héten a szupi női katalógusban is tetszett vagy 4-5 ruhanemű, de a boltban már olyan bénának, nem jó anyagúnak tűnt. Kicsit Quelle katalógusos déjá vu-m volt, de azért most jobban állunk és egyelőre nem adom fel a Tchibo kedvelést! ;)

    VálaszTörlés