vasárnap, november 25

Én elmentem a vásárba fél pénzen

Na jó, nem a vásárba mentem...és nem is annyira fél pénzen. Tulajdonképpen Miskolcon jártam. Férjem előadott valami nyelvészeti konferencián, én  meg gondoltam elkísérem, és találkozom egyik Facebookos barátnőmmel. Nagyon jól éreztük magunkat, és a 200 Ft-os turiba is elvitt. A lényege a turinak, hogy minden 200 Ft. Mutatom miket vettem, jó? :D
(a képek minőségéért előre elnézést kérek, de sajnos napok óta semmi fény nincs! :((( )

 Egy csíkos sál, mert arra mindig szükség van! :)

Ezt az új bordó harisnyámhoz vettem. Kicsit hálós kicsit bolyhos darab! :D

Mint tudjátok imádom a mustársárgát. Holnap fel is veszem! Barnával gondoltam kombinálni!

Egy csíkos ing. Azt gondolnátok semmi különös, ugye? Na de mutatom a kis hímzését! OK?

Tadaaaam! Egy Micky Egér van rajta!

 Ezt nem magamnak vettem. Hanem egy angolzászló-mániás unokahúginak! :)))))

Na szóval ez az adag pontosan 1000 Ft-omba került. Utána sétáltam egyet a belvárosban, ahol betértem egy pékségbe, és vettem 2 túrós "valamit" (rétesnek volt írva, de bukta-szerű volt). Kb. negyed kilósak voltak, mondtam is az eladónak, hogy van benne cucc. :D
Mivel még mindig rengeteg időm volt, gondoltam, kisétálok az egyetemi negyedbe. Kb. 2-3 kilóméteres sétának ítéltem meg. Otthon megnéztem, és 5-6 km volt inkább. Nah mindegy, legalább jól elfáradtam! :)))) És szabad levegőn mozogtam...

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó dolgokat vettél :)

    VálaszTörlés
  2. nekem a csíkos sál és a mikis póló jön be leginkább, de felvéve biztos másként mutatnak. :)

    VálaszTörlés