hétfő, november 5

Színházas est

{blúz: turkáló | ruha: h&m | táska: gucci | harisnya: calzedonia | csizma: deichmann}
 Történt ugyanis, hogy tesóm megkérdezte nem akarok-e elmenni Magdalénára, mert van egy jegy. Hmmm...egyedül színházba menni? Na ne már!!?! Majd kiderült, hogy a jegy egy haverja mellé szól. Na úgy már igen. :) Szóval vasárnap estére kimenőt kértem a férjemtől (komolyan!!!), és szórakoztam egy kicsit. A kimenő kérése nálunk elég furi dolog, mert tulajdonképpen kérdezés nélkül mehet bármelyikünk bármerre, csak hát én azért mindig megkérdezem (miután igent mondtam a jegyre...hihihihi).
Visszatérve a színházra és Magdaléna előadásra: nagyon felemelő volt. És ott ülve azon gondolkodtam, hogy a tehetségkutató műsorokban vernyákolók mit is akarnak??? De most tényleg! :) Van aki tud énekelni (pl. Magdi) és van aki nem (most soroljam?).

7 megjegyzés:

  1. Bizony. Én is láttam és nagy hatást tett rám. Már nem emlékszem miben voltam.. :-) de te nagyon csinin mentél a Pestibe. :-))
    Ja és mit szólsz a Magdin lévő ruhakollekciókhoz?

    Ági

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én új rucikban láttam. Tesóm elmondása szerint tavaly nem ezekben volt. De próbálok képeket szerezni! OK??

      Törlés
  2. egy jó barátnőm anyukája volt még májusban ezen az este, ő is teljesen oda volt, h milyen zseniális hangja van és milyen díva lett. nekem már a megasztárban is nagyon tetszett a hangja magdinak, szóval most jól utána is nézek, h mikor van műsoron. ;)

    Anna te pedig csini voltál! :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem most nagyon tetszik a hajad, és a blúz is cuki! :)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Szia! (Bénázok itt a megjegyzésekkel, bocs, de már kettőt is kitöröltem, még ebben kezdő vagyok)

    Szóval, tegnap este végignéztem a blogodat és mit mondjak (?), nagyon különleges a stílusod. Remek érzéked van a holmijaid összeválogatásához, úgy tudod őket kombinálni, ahogyan az egyéniséged és a napi hangulatod azt megkívánja. Egyedi vagy, néha egészen merészen bevállalsz dolgokat, mint egy igazi NŐ! Vidám vagy, és látszik rajtad, hogy szereted az életed hétköznapjait. Engem az ilyen tartalmú blogok inspirálnak. KÖSZÖNÖM!

    És gratulálok ÖNMAGADHOZ!

    http://ruraleve.blogspot.hu/

    VálaszTörlés