szerda, november 28

Megint egy elfelejtett ruhadarab

{garbóruha: orsay | öv: takko | szoknya: turkáló | csizma: deichmann}
 A legutóbbi turkálóban járásaimkor turiztam 2 szürke pamutszoknyát. Egy világosat  és egy sötétet (a képen). Persze tökéletesen megfeledkeztem róla. Aztán tegnap reggel eszembe jutottak. Először a világos szürkét vettem fel, de nem igazán tetszett magamon...még barátkozom vele. Viszont ez a sötét szürke nagyon bevált. És tökéletesen passzol színben a csizmámhoz.
Amúgy napok óta a hajammal küzdök, mert sehogy nem tetszik. Összefogva a kontyos megoldásban szeretem csak, kiengedve pedig csak akkor, ha szépen be van sütve...de az ugye nem tesz jót a hajamnak. Szóval szárítási és frizuraötleteket várok ám tőletek. Tegnap az orvosi rendelőben láttam egy egész jó megoldást, azt lehet, hogy a napokban kipróbálom! OK?

5 megjegyzés:

  1. Jó ez a szett!

    Befonva?
    Kisimítva szárítva? Egy fodrász egyszer azt mondta, a hajvasalás nem tesz jót, inkább odafigyelve kell szárítani, akkor is lehet szép egyenesre.
    Ő... valami csattal? Hajpánttal?

    VálaszTörlés
  2. tegnap-tegnapelőtt, mikor "le volt nyalva" a hajad, akkor nekem sem tetszett, de ez így jó.
    és most a szetteddel is elégedett vagyok és jelzem, vastag harisnyával még a nagyon minit is kedvelem! :D
    sosem próbáltál még hajtőemelőt? nekem régem matrix márkájú volt, legutóbb pedig lisup sculture-m volt, mindkettő elég jól bevált, tényleg kevésbé punnyad rá a haj az ember fejére.

    olykor mókás az oldalra összefogott változat is, de ebben a témában nem vagyok túl kreatív, nem hiába van 18 éve hosszú hajam (bár okt. eleje óta váll fölé ér és így legalább többet van kiengedve, hosszabban idegesít és állandóan copfban hordom)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos az összes hajtőemelőre úgy reagál a hajam, hogy másnapra tocsog a zsírtól...vagy olyan hatása van. A minap kukáztam ki az összeset! :((((

      Törlés
  3. jaj ez a szett most nálam nagyon telitalálat,csini vagy! :)

    VálaszTörlés