szerda, november 21

Leának ajánlva

{blézer: takko | póló: reserved | leggings: calzedonia | csizma: ázsia center}

"Anna tesó! Te hordod azt a blézert, amit nyáron vettünk?" - kérdezte hétvégén Lea. "Őőőőő, hááát....izééé" És igen, annyira szerelmes lettem ebbe a blézerbe, hogy teljesen nem akciósan megvettem nyár végén, hogy ősszel milyen klassz iskolás szettem lesz. Az ősz nem jött, aztán meg ott lapult a szekrényben. De most eszembe juttatták, így most ezt a szettet Leának ajánlom, és ha tetszik, akkor neki köszönjétek! :)

3 megjegyzés:

  1. amerikai iskoláslányos! :) és most kivételesen a fejpántod is tetszik! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kivételesen? Vagy ez most vicc volt?
      Amúgy a fejpánt az előző napi ruha alja...amit levágtam róla! :D

      Törlés
    2. nem vagyok fejpántos, bocsi. :) de ez most szerintem is jól mutat a szettel. ;)

      Törlés