hétfő, november 26

Híd Terabithia földjére

Nem tudom ki látta a filmet, és ki nem, de meg kell mindenkinek nézni! Én személy szerint úgy bőgtem a végén, mint egy árvaszamár, de megsúgom, hogy a férjem is törölgette a könnyeit. Szép történet két hetedikes fiatalról, akik tehetségesek valamiben (Leslie hatalmas fantáziával rendelkezik, Jess pedig remekül rajzol). Az iskolatársaik persze kirekesztik őket, így egymásra találnak, barátok lesznek, és megalkotják saját világukat Terabithia titokzatos birodalmát. 






Különösen tetszik a történetben, hogy bárhol és bármikor játszódhat. Én teljesen magamat láttam, ahogy a 80-as években a dabasi Kiserdőben rohangáltunk a barátaimmal. Bunkit építettünk, és felépítettük a saját világunkat. Kb. ennyire vadóc és extravagáns kiscsaj voltam ennyi idősen. :)



Nekünk férjemmel Jess kishúga vitte a pálmát. Iszonyú jó dumája volt, és fergeteges pofákat vágott. (képen piros pulcsiban)
Szóval mindenképp nézzétek meg a filmet! 

"Csak csukd be a szemed,  és nyisd ki tágra az elméd!"

2 megjegyzés:

  1. nem láttam, de mindenképp meglesem, köszi a tippet! ;)

    VálaszTörlés
  2. ismerem,láttam már,de most azt hiszem újra megnézem...bár tényleg szemtörölgetős egy idő után :(

    VálaszTörlés