vasárnap, március 25

7 tavaszi kiegészítő trend

Gondoltam addig míg én a Wampon árulok, hozok nektek egy kis összefoglalót kiegészítők témában. Ha már tegnap megtanítottam hogyan lehet rózsás gyűrűt készíteni, akkor lássuk menő lesz-e az ékszerünk 2012 tavaszán. Sok oldalt végigolvastam, de legjobban itt volt összefoglalva az, amit tulajdonképpen mindenhol részletekben olvastam. 

A kiegészítőkből érdemes bevásárolni, mert annyira nem horrorisztikus az áruk, könnyen variálhatóak és felturbózzák a szettünket.

7 tavaszi kiegészítő trend:

1. Színes kistáskák
 Személy szerint ezt a kis csodát el tudnám képzelni magamnak...de ha senki nem ajándékoz meg vele, akkor megcsinálom! Egy levéltáska készítés amúgy is régóta piszkálja a kis divatra éhes fantáziám! :)
Minden esetre hordjatok színes táskákat a színes cuccokhoz. Vidám szettben vidám hangulatotok lesz!
2. Vállat súroló ékszerek
A képen látható már nem is a vállat súrolja, hanem a mellet. Ezek a fülbevalók szerintem csak hosszú nyakúaknak állnak jól. Én néha próbálkoztam vele, de csak ritkán szánom magam rá az ilyen típusú ékszerekre. Persze lehet, hogy fotón kéne visszanéznem, hogy milyenek a az arányok, mert ebben a témában eddig csak a tükörre hallgattam.
3. Törzsi ihletésű ékszerek
Ez alá sok típusú ékszer tartozik, de nekem ezek a színes láncok a leginkább törzsi ékszerre emlékeztetőek. Van is egy ilyen láncom, ami kb. 20-25 színes kis kásagyöngyből fűzött láncból áll. És én fűztem....pedig nem vagyok egy fűzűbajnok....ellenben a tesóm! Húúúú
 
4. Fémes részletek
Egy kis fém lógóka az övön, fém csat a táskán vagy fám pánt a szandin.
Jó ez a szandi, nem...hasonlót sikerült turiznom legutóbb Pécsen. Mondjuk fém nincs rajta, de a szabása ilyesmi...na majd varrok rá fém gombokat! :)
5. Mintás sálak
Na ebből nekem vagy kisrakás van...pontosabban nagy rakás. A számuk azt hiszem a táskáimmal vetekednek. És szeretem is őket. Annyira feldobják a szettet, sőt egy egyszerű fehér pólóból is nagyon szupi szerelést kreálhatunk velük.
6. Neon ékszerek
Tiszta 80-as évek, nem? Emlékeztek a neon cipőfűző divatra? Kiszedtük a Tisza cipőnkből a fehéret és neon színűt fűztünk bele. De jól jönne most! A fancba, hogy kidobtunk minden ilyen cuccot!
Helyette most neon ékszereket fogunk magunkra aggatni, ok? Nekem bejön pl. ez a nyakék is. A színe miatt olyan vicces, de tulajdonképpen elegáns.


7. Merész és fényes napszemüveg
Eddig egy fekete vagy sötétbarna szemüveggel húztad ki a nyarat? Na ennek legyen vége! OK? Színeseket kell venni (1500-2500 Ft-ért UV szűrösöket lehet már venni), és az aktuális szetthez igazítani.
Na ennyi volt az összefoglaló. Mi lesz az, amit be kell szerezni?
Mi az, ami már van tavalyról vagy régebbről?
Ha még időben olvasod a bejegyzést, akkor fel a metróra, vagy bringára, és irány a Millenáris park B csarnok. A Wampon sok ékszer, táska és sál vár rátok! És én ott vagyok a Postbookkal. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése