csütörtök, március 22

Napsütötte Zugló!

 
 
Most toszkánát kihagytuk,  csak a sarokig sétáltunk el. Nagyon megtetszettek nekem ezek a retró padok. A színük miatt is, és mert gyerekkoromban ilyen padokon zajlottak a nagyon fontos beszélgetések osztálytársakkal, barátnőkkel és persze fiúkkal. Néha meghallgatnám akkori önmagam, bár biztosan hülyére röhögném magam azon, hogy miket zagyválok össze-vissza.
Érdekes, hogy sokkal komolyabbnak, nőiesebb felnőttnek képzeltem el magam, mint amilyen vagyok. Emlékszem gyerekként mindig számolgattuk, hogy 24 évesek leszünk 2000-ben. Az én fejemben egy szexi, öntudatos csaj jelent meg hosszú hajjal, piros kosztümben és piros körömcipőben. Hmmm... 24 évesen kb. pont annyira gyerek voltam, mint 10 évesen. Nem hordtam kosztümöt, nem voltam öntudatos. Lassan 36 éves leszek...és még most is csak kb. 24 évesnek érzem magam (kosztüm nélkül, néhány körömcipővel és némi öntudattal), és ez így van jól, mert mindenki annyi idős, amennyinek érzi magát.
És megjegyezném, hogy ha piros kosztümöm nincs is, van egy piros kiskabátkám, amit az eljegyzésemre vettem anno. Talán tudatalatt éreztem, hogy öntudatosank kell lennem? Hihi...most jut eszembe piros cipő is volt rajtam!
Freud legyen velünk és a fránya kis női lelkünkkel! Mindenki élvezze a napsütést, vegyen színes ruhákat és mosolyogjon!


Még a nyakláncomról ejtenék néhány szót. Mácsár Andi volt olyan kedves, hogy egy régi terítőnkből csinálta ezt a láncot nekem. Nagyon szeretem hordani, mert a terítőt anno anyukám hímezte. Olyan jó viselni, mert a terítőt már nem tenném ki, de így ékszerként horhatok valamit, amit anyum csinált.

5 megjegyzés:

  1. Ez a szett is nagyon jó! És a hozzá fűződő gondolatok is! Éljen a tavaszi színkavalkád :)

    VálaszTörlés
  2. Szuper a blogod! Fabtextilnél találtam rá a fészbukon, ma szépen végigfutottam az egészet, és biztos hogy rendszeresen visszajövök!

    VálaszTörlés
  3. A padok imádnivalók. Éppen azon gondolkodtam, hol is akadhatnék még ilyenekre, mert a fotózáshoz kellene. :)

    Klassz a szett, igazi tavaszi!

    Őszintén, ha tippelnem kellett volna, akkor én kb. 25-26 évesnek saccoltalak volna. :)

    VálaszTörlés