szerda, március 21

Ég velünk!


Ismeritek a filmet? Ha nem, akkor mindenképp szerezzétek meg valahonnan és nézzétek meg! Én kb. ötvenszer láttam. Imádom a színészeket benne (a két pasi mindent visz benne), a párbeszédeket, és azt, hogy bár amerikai romantikus vígjáték, mégis annyira hihető és emberi. A csajt Annának hívják (na ezzel már csak nyerő lehet nálam!), és eszméletlen egy stílusa van, annak ellenére, hogy lakli egy nőszemély! Az egyik jelenetben volt egy táskája amit annyira leirigyeltem, hogy anno még anyuval megvarrattam...persze csak hasonló lett, de még megvan, és ha velem van, akkor mindig ez a film jut eszembe!


Végezetül jöjjön a kedvenc idézetem a filmből. Anno szingli éveimben cuki egyszobás albérletem falára ki volt tűzve ez a pár sor, mert segített átjutni a nehéz pillanatokon.

Aki szeret, szeressen; aki pedig nem, annak az Úr fordítsa felénk a szívét, ha pedig nem boldogul a szívével, fordítsa el a bokáját, hogy a bicegéséről felismerjük!

3 megjegyzés:

  1. Ez tényleg megjegyzendő idézet.
    Nem láttam a filmet, és elsőre talán meg sem nézném...
    De így most kedvet kaptam hozzá. :)

    VálaszTörlés
  2. Zseniális film, rengetegszer láttuk :)

    VálaszTörlés