péntek, március 9

Csíkok



Imádom a csíkosat. Évekig azt gondoltam, hogy a keretszbe csíkos kövérít, és ezért kerültem is az ilyen ruhadarabokat. De meg kell állapítanom, hogy nem. A mai képem jobban tetszik, mint a tegnapi. Nyugodtan vegye fel bárki a csíkosat, mert ez olyan minta, ami egyszerre elegáns és sportos. Egy csíkos toppot fel lehet venni magassarkú cipővel kosztümszoknyával, de farmerral és sportcipővel is.
Az én szettem valahol a csini és sportos közt van. Ezt hívják casual-nak? :)
Most nézem, hogy kihagytam a jelölésekből, hogy a csíkos toppom honnan van. Na kérem szépen: a nagyon szeretett pécsi turkálóból. A hátán van egy zippzár. Cuki! :D

Tegnap voltunk Hajnival shoppingolni! Jó volt! :D
Mindjárt hozok egy kis összefogalalót!

9 megjegyzés:

  1. Nekem is van keresztben csíkos pólóm, és nagyon szeretem :)

    A Jeans Clubról jut eszembe: tegnap betértem a Blahán lévő üzletükbe, 30-as méretű farmert keresni. Mondta az eladó lány, hogy a nagy méretek már elfogytak, csak kicsi van - a pólóknál is kiírták, hogy XS-S méretben keressünk csak. Utálom, hogy a 30-as farmerméretemmel már az exra nagy ruhákat áruló boltban kellene keresgélnem! Tudom, ez nem kapcsolódik szervesen ide, de annyira felhúztam magam...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizti, hogy az Jeans Club volt. Én úgytudtam az megszûnt. :D
      Amúgy én akkor vagyok nagyon pipa, mikor már a 44-es gatyát húzom magamra, és még mindig nem jön fel a combomra! Majd mikor felveszem a derekánál még egy ember beférne mellém. Könyörgöm milyen droidokra gyártják ezeket? Ez azt hiszem a terranovában történt velem! :)

      Törlés
  2. Jó ez a cucc :)
    Várom nagyon a tegnapi nap összefoglalóját :)

    VálaszTörlés
  3. Blahánál még megvan a Jeans Club. Asszem az utolsó :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És klassz akciókkal? Végkiárusítással? Mert akkor szétnézek! Amúgy szerettem a Jeans Club-ot, de úgy tudom csődbe ment! :( Kár érte!

      Törlés
    2. Megvan még, de a maximum az M-es méret, és nem mindenből. Nadrágból csak kis méret van, de talán ki lehet fogni másból nagyot. Kire gyártják ezeket???

      Törlés
    3. Azért lehet, hogy elnézek! :)

      Törlés
  4. Nagyon csinos! :) Tökjó szerkó.

    VálaszTörlés
  5. Szerintem is csini és sokkal jobb, mint a tegnapi. Fontos azért, h hol vannak azok a csíkok, én az 27/36-os nadrágméretemmel is sokszor kötözött sonka combúnak érzem magam egy-egy csíkos darabban...
    Egyébként is, te egy formás nő vagy, arányos mellel-derékkal-csípővel, az ilyen típuson mutat jól egy csíkos, szűkebb felső.

    VálaszTörlés