kedd, március 27

A nadrág neve chino


Nem tudom hogy mennyire vagyok a divatelnevezésekben elmaradott, de én csak buggyos vagy trottyos gatyának hívtam az ilyen típusú nadrágokat. Persze a capri nadrágot is csak halásznadrágnak hívtuk mi vidéken, no de kérem, ha már divatblogom van, akkor tudnom kell az elnevezéseket. No kérem ez a nadrág a chino. Az elnevés spanyol, és a kínai katonai nadrágra utal, de erről majd hozok egy bővebb bejegyzést, amennyiben érdekel titeket. Most csak annyit, hogy a csinos szóhoz a chinonak csak annyiban van köze, hogy szerintem csinik ezek a nacik. Szerintem már elfelejtették, hogy anno katonai nadrágok voltak, és elég nőiesek ahhoz, hogy magassarkúval, balerinával, vagy sportcipővel vegyük őket fel. (Érdekes, de szerintem egy converse típusú cipővel is megmarad a csinossága.)
Szuper kényelmesek, mert nem tapadnak a combhoz, szerintem a kicsit húsosabbaknak is jól állnak (a passzos farmernál jobban!), könnyen variálhatóak. Amúgy ezt a szettet kicsit koppintottam egy blogger képéről (naná, hogy most nem találom), csak ott barna bőrdzsekivel volt és magassarkú barna cipővel. Az tetszett ebben a típusú szettben, hogy nem pepitán vannak a színek variálva, hanem egy narancs alapra van egy kis barna pakolva. Én barna táskát, övet, cipőt, bolerót és Mácsár Andi ékszereket válogattam hozzá. :)



6 megjegyzés:

  1. szia! engem a táska lelőhelye érdekelne, mert nekem is volt hasonlóm, csak ellopták. És szeretnék ilyet megint. JA és imádom a blogodat. Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Nóra! A táskát egy nagyon cuki fekete fiútól vettem Róma utcáin. :))))
      Örülök, hogy tetszik a blogom! :)

      Törlés
  2. Naaaaagyon tetszik ez a szett! Régóta szemezek egy ilyen nadrággal, de mostanság nem annyira érek rá vásárolgatni....:D És a színeid állati jók! Nekem amúgy ez a nadrág balerinával jobban tetszik, mint magassarkúval, de ízlések...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem vettem még magassarkúval fel, de teszek egy próbát és megnézzük! OK? :)

      Törlés
  3. A színkombó nagyon jó, meg az egész tetszik, de bevallom, nekem pocinál sántít a szett. Haskidomborítós, kismamás nekem. Remélem, nem érzed bántónak, de hát így gondolom, leírom. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem véletlenül járok futni! :))))
      Amúgy szakmámból adódoan kb. 5 perc alatt el tudtam volna tüntetni a képrôl, ha akarom...de nem akartam. Ez van! :)
      (na jó! legközelebb behúzom!:)))))

      Törlés