kedd, március 27

Futós szett


 Technikai okok miatt fordítva hozom a mai bejegyzéseimet. (A pontos ok, hogy a napi szett képeket lementettem az otthoni gépre, de nem küldtem át a munkahelyire.) Remélehetőleg délutánra meglesz a másik bejegyzés képanyaga is!
Na sikerült tegnap futni mennünk, bár a délután helyett este lett belőle. Futásnál abszolút a kényelmet és testem biztonságát tartom előtérben. A biztonság érdekében profi futócipőt (Nike) vettem, és sportmelltartót (Decathlon) hordok. Kényemi szempont nekem, hogy a nadrág ne csúszkákjon le, ne kelljen semmit igazgatnom magamon. Ezért a hajamat is jól összefogom, az utolsó tincset is lecsatolom. :) És nem szeretem, ha rövid a póló. Ennek talán az az oka, hogy futás közben a rövid póló elindul felfelé, és elkezd fázni a derekam, még nyáron is. Ez persze az én furiságom, aláírom. Pont olyan, hogy bugyit veszek még a pizsama alá is. :)
A futás jól esett, és a sport hatására nagyon jól aludtam este....bugyiban és pizsiben! :)))))

3 megjegyzés:

  1. Anna! Köszönöm a kivételezést, nagyon nagyon értékelem. Megírod hová menjek a labnyomokblog.gmail.com-ra és azt is, hogy mikor a legalkalmasabb neked?
    Csodállak a futás miatt nagyon de nagyon. Nekem fizikailag fájdalmas az a sport. Bármi más jöhet helyette, most leginkább a MAT és a Pilates.

    Ágnes

    VálaszTörlés
  2. Futáshoz szerintem is nagyon fontos a jó cipő! Hogy mi van írva a nadrágomra, "hétköznapi" cipőmre, az mindegy, de a futásnál az egészségem is múlik a cipő milyenségén, így muszáj áldozni rá.

    Pizsi+bugyi? Még hálóinghez sem. Örülök, hogy végre "levegőzhet" :)

    VálaszTörlés
  3. Egyetértek! Fő a kényelem... Én még a szettet meg szoktam spékelni csuklópánttal, arra az esetre ha izzadnék. (ugyan mitől???? :))

    VálaszTörlés