hétfő, március 12

Divatról jót vagy semmit!



"A stílus annyi, mint tudni, hogy ki vagy, hogy mit akarsz mondani, és fütyülni minden másra."
Kim Cattrall

Most nagyon sok a dolgom, így csak épp hogy beugrottam, csakis azért, hogy ne maradjatok bejegyzés nélkül. Ezt a képet és idézetet ma kaptam Hajnitól, akivel legutóbb voltam vásárolni.
Szeretem az ilyen típusú idézeteket, így elhatároztam, hogy fogok még nektek hozni. Ígérem, mindnek a divathoz, stílushoz és szépséghez lesz köze. Használhatjátok terápiás célzattal is: nyomtassátok ki a képet az idézettel együtt, tegyétek a tükör mellé, vagy a szekrényetek belsejébe, és olvasgassátok el őket gyakran. Egy idő után beépülnek a tudatotokba, és önbizalmat adnak, segítenek átlendülni a tükör és/vagy szekrény előtti nehézségeken. :)

És akkor most fütyüljünk együtt: fütyütyütyűűű!!!!!

2 megjegyzés:

  1. De jó! Ez tényleg nagyon igaz idézet! És tényleg fütyüljetek mindenki másra, én élveztem a beszámolót és tök nagy szám mindkettőtöktől, hogy bevállaltátok! Písz és láv.

    VálaszTörlés