péntek, március 30

Laza shoppingolós cucc


Tegnap valami kényelmes cuccot vettem fel, mert délután a Ázsia Centerbe mentünk. Aki tavaszi-nyári vidám szandikat és táskákat akar jó áron venni, annak ajánlom, hogy látogasson el. Nekem az Ázsia Center mindig egy röhögésbe fulladó nagyon fárasztó kaland, ahonnan még üres kézzel nem jöttem haza. Mindig eszem valami olyan milka csokit még az elején, amit az üzletekben nem látok, így van energiám a vicces darabok próbálására. Most rutinosan kényelmes szerelésbe mentem, olyan cipőbe, amihez harisnyazoknit tudok felvenni, és amiből villám gyorsan ki tudok ugrani. Nadrágból is olyan vettem fel, amit könnyen fel-le tudok venni, de ruhát végül nem is próbáltak (vagy nem tetszettek, vagy nagyon drágának találtam)
Sajnos nem tudtam fotózni nektek szinte semmit, mert nagyon hadakoztaka fotózás ellen az eladók.
Szóval ez a három kép készült 3 olyan cipőről, amit végül nem vettem meg, csak a vicc kedvéért próbálgattam. Amúgy a bézs-banánsárga darab nagyon igényesen nézett ki, és még kényelmes is volt!
Hogy miket vettem végül? Este lefotózom őket, és mutatom! OK?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése