vasárnap, március 11

Újak és színesek



Az elmúlt hónapban - talán a tavasz első fuvallata miatt - elkezdtem új sminkszereket beszerezni. Nem vagyok vad sminkelő, azt hiszem nagyon alap dolgokat használok. A hétköznapi sminkem folyékony púderből, pasztell szemhéjpúderből, szempillaspirálból, pirosítóból, és szájfényből áll. Ehhez jön hetente-kéthetente egy körömfestés.
A napokban befejeztem végre egy neszeszer varrását, így jött az ötlet, hogy az erkélyen fotózok nektek egy szettet. Ez most a neszeszer szett. :)

Balról haladva: körömlakkok. A pasztell rózsaszínt az AVONból rendeltem, a másik kettőt a Mediline-ban vettem. A pasztell rózsaszín lakkhoz a teljesen jobb oldalon lévő rúzs tartozik. Szájra kenve tényleg nagyon hasonló a színük, nagyon babásan csajszis. Szeretni fogom. Az okkersárga és pirosas narancs lakkokat azért vettem, hogy tudjak felváltott színű körmöket festeni magamnak. A folyékony púderem elfogyott, ahhoz nem is fűzök sok magyarázatot. Egy ideje ennek a márkának a termékei használom, teljes ad-hoc jelleggel valamelyiket leveszem a polcról (természetesen a színárnyalatot figyelem azért). A púdertől balra lévő piros rúzst legutóbb Pécsen vettem, és a színházban ezt használtam. érdekes, hogy volt már erőteljes színű rúzsom, de piros még sosem. Megszerettem, szerintem fogom még használni. A piros rúzstól balra egy korall színű rúzs látható. Erről egy éve álmodoztam.Most volt időm a Rosmannban nézelődni kutakodni és próbálgatni, és erre esett a választásom. Nagyon tavaszi a színe, és az állagát i szeretem. A szempillaspirálok közül a fehér hétköznapra használatos szempilla göndörítő spirál (szintén Avonos), a másik egy extrém fekete spirál. Tényleg brutálisan feketék lesznek a szempillák tőle, szóval ettől kicsit alkalmibb jellegű.

Hát ezeket vettem mostanság smink ügyileg. Persze csak is miattatok, hogy a képeken jobban mutassak. :)


4 megjegyzés:

  1. Hol szereztél a nesszeszerhez ilyen kapcsot? Régóta keresem. A piros rúzsod milyen piros? Én annyira nehezen választok, mert túl sok idõm nincs sosem próbálgatni, ezért mindig jól bevált árnyalatokat keresek, viszont egyszer szeretnék egy vérvöröset, amiben a busa szájam nem örömlányos:-).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A neszeszerhez a kapocs beszerzése innen: www.fabtextil.hu
      A piros rúzsom nagyon piros! Majd próbálok egy sminket készíteni vele, és fotóztatni, ok?

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. A neszi nagyon szuperül néz ki és olyan jól mutat együtt a narancs meg a mályva-piros-rózsaszín, nagyon kedvelem őket kombinálni.

    VálaszTörlés