hétfő, február 6

Álmomban már láttalak...


Hogy függ össze ez a két kép? Na mindjárt mesélem. A bal oldali képen nagybátyámék (apukám öccse) esküvőjén készült. (!alán 1982-ben) Tehát a képen a nagyon álmos kislány én vagyok, plusz Erzsi és Peti. A koszorúslányi mivoltomból más csak a koszorú van a fejemen. Szép rózsaszín ruhánk volt, amit nagymamám varrt nekünk. Csak homályosan él bennem ez a lakodalom, de emlékszem, hogy be volt sütve a hajam, és ráadásul fodrász sütötte! És még hajlakkot is tett rá!
A jobb oldalon lévő kép az én esküvômön készült (2010. augusztus 21.) és a lány az unokatestvérem, aki 9 évvel fiatalabb nálam (és vagy 20 cm-el magasabb), és a bal oldali frigy első redménye (még egy húgica is követte).
Tehát a képen a "kislány" megint én vagyok plusz Móni. Na mármost Móni kezében azért van csokor, mert ő kapta el a csokromat! (Vagyis csak a dobócsokrot...pedig én a sajátomat akartam dobni, de nem engedték) És én nagyon ügyesen dobtam, mert májusban Móni esküvője lesz.

Mindezt azért írtam le, mert ma reggelre ezzel az esküvővel álmodtam. Én segítettem neki a ruhát felvenni, és mondhatom szép volt (ja persze tudom milyen ruhája lesz). Persze az én ruhámat nem láttam, pedig fogalmam sincs, milyet varrassak, milyen jó lett volna megálmodni!!!
Mónira sokat vigyáztam, mikor kicsi volt. Ringattam babakocsiban, pelenkáztam, öltöztettem, etettem. Mikor fôiskolás volt, sokat izgultam vele a vizsgák miatt. Sokszor ültünk még az albérletben egy romantikus film előtt pizzával a kezünkben és reméynkedtünk mi is valami álomszerűben...

Hát mindenki megnyugodhat, mert most már (tényleg) álmomban én láttalak, és minden renben lesz! :)))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése