szombat, február 4

A nap hőse


Széllel, hóval és faggyal nem törődve elmentem ma a turiba! :) Eredetilem mára barátnős programot terveztünk, de sajnos az időjárás keresztbe tett nekünk, így egyedül indultam útnak. És mivel tudom, hogy ez a bizonyos barátnő nagyon bánja, hogy nem jöhetett velem a turiba, megmutatom miket vettem. (Ezt hívják késforgatásnak?)


Barna pamut garbó – Érdekes szabású  rövidujjú kardigán – Kapucnis pulcsi G-betűvel

Szürke zsebes pamut felső – Terrakotta kötött póló – Pamut lógós kardigán

Kis szürke kardigán – Gombos fekete kardigán - Barna blézer

Csillogós top (a párnák miatt) – Fehér kapucnis boleró– Barna ruha
Csíkos pamut top – Barna kardigán – Mohazöld bolero

 Kékeslila kötött ruha – Farmer utánzatú pamut naci – A HALOM

A ruhákat majd biztosan látni fogjátok a napokban rajtam, most csak megmutattam, mert ilyenkor a facebookon a kis varrós barátnőim mindig mondják/írják: MUTI!!!
Na most muti nekik, de most mentem mosni!!! :)))


5 megjegyzés:

  1. És azt szabad tudni, hogy melyik az a turi, vagy az szuper titkos? :))

    VálaszTörlés
  2. Persze hogy lehet tudni: Háda, Nagy Lajos király útja! :)

    VálaszTörlés
  3. Kössz az infót :) Az kilós, vagy az is olyan, mint ami a Sugárban van? :)

    VálaszTörlés
  4. És szerinted így olcsóbbra jönnek ki a ruhák, mint a fixárasban? :)

    VálaszTörlés