csütörtök, február 16

Mintha karácsony lenne...


Tegnap megint esett a hó. Nagyon szép nagy pelyhekben. Mi meg arról beszélgettünk, hogy át kellene tenni a karácsonyt februárra. És akkor megint lehetne fehér karácsonyunk. :D
Érdekes, mert tegnap reggel pont Mácsár Andi rénszarvasos nyakláncát és fülbevalóját vettem fel, pedig akkor még nem is esett a hó. Ami a nyakláncot illeti, illetve az azon lévő rénszarvasokat. nem is rényszarvasok!!!! Hanem maci rénszarvas hajpántban. Szóval farsangi is ez az ékszer! :D

Amúgy a ruháról nem is meséltem még! Nagyon cuki – szerintem – és minden évszakban használható. Egy kis hibája van. Kicsit érzékeny...vagyis vrrás mentén elég gyakran reparálni kell. Hmmm mosás után ne felejtsem el! :)

5 megjegyzés:

  1. Nagyon csinos viselet! :)
    Igencsak sokat mondó az a pocaksimogatás, nem? Vagy igen? Vagy mégsem? ;)

    VálaszTörlés
  2. Van ugyanilyen ruhám, én is turiztam. Még sosem gondoltam rá, hogy télen felvegyem, jó ötletet adtál, csak én lila garbóra és leggingsre gondoltam.

    VálaszTörlés
  3. Ebből tesék bevenni és hordani. ;-)

    VálaszTörlés