hétfő, február 27

Bringára fel!




Nagyon jól indult a reggelem, mert 2-3 hét kihagyás után újra bringával jöttünk dolgozni (férjem teljesen véletlenül 5 percre dolgozik tőlem). Szeretem, ahogy reggel tekerünk egymás mellett, és a piros lámpáknál megállva rám mosolyog. Nekem elég ennyi a boldogsághoz. :)))) És ma még a nap is sütött és annyira tavasz volt, hogy csak na!

Sok ismerősöm szokott csodálkozni, hogy minden nap bringázunk, és persze jönnek a kifogások, hogy ők miért nem bringáznak. Ezeken én magamban nagyon jókat szoktam kuncogni, mert ezek kifogások. Aki bringázni akar, az bringázni fog. Való igaz, hogy télen hideg van, nyáron meg meleg, tavasszal néha elered az eső és ősszel fúj a szél. De ezeket gyalog is érzi az a ember, nem? A másik kifogás az szokott lenni, hogy akármiben nem lehet bringázni! Hahaha!!!! Ime az én bizonyítékom, hogy mindenben lehet bringázni. Hoztam pár régebbi képet magamról, az utolsó az esküvőmön készült! Miben nem lehet bringázni? :)

Budai várban - kalapban, szoknyában

Bringatúra Biussal
Kritikus tömeg 1.
Kritikus tömeg 2.
Esküvőm :) Így mentünk át az étterembe! :)

A bringás motívum a fotóst is megihlette! :D

Szóval egyetlen kifogást fogadok el a nem bringázok támára: Nincs biciklim! Akkor pedig irány venni egyet! :)))

4 megjegyzés:

  1. Nekem is csak egy kifogásom van: bringázni, de miben. Viszont nem a ruhára gondolok, hanem a levegőre, amiben bringázok. Lehet, hogy sétálva is beszívom, és ez csak önámítás, de városban, főleg a kocsik mellett, nem bringáznék.

    Egyébként tök jó a bringadísz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez szerintem tényleg önámítás. Ha a járdás sétálsz pont annyi szmogot szívsz be, mintha a bringaúton brinyóznál. Ja és van egy elvem, mi kocsi helyett brinyózunk. Tehát egy kocsival kevesebb van miattunk az utakon. Minél többen gondolkodnak így, annál kevesebb autó lesz. :)

      Törlés
  2. Hamarosan visszamegyek az egyetemre, a kisfiam meg oviba, akkor tuti veszünk egy babaülést és hármasban megyünk majd reggelente dolgozni (az egyetem területén van az ovi is, az uram meg a szomszédos egyetemen dolgozik:)). Úgy várom!

    És oda vagyok a versolvasós-biciklis képetekért, állati jó!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj 3-asban fogtok brinyózni? Az csudijó lesz! :D

      Törlés