kedd, február 28

Love Story



Újabban késve érkezem, bocsánat. Igyekszem javítani az időmön!
Cserében hoztam egy új szoknyát! Pár napja vettem a Promodban leértékelve 3000 Ft-ért. Szoknyakedvelők nézzetek be, mert van pár féle 1500 Ft-ért is! Ennyiért szerintem nagyon megéri.
Erről a szoknyáról nekem a Love Story című film jutott eszembe. Ott hordott hasonló ruhákat Jenny. Szeretem azt a filmet, bár annyira tudok bőgni a végén, hogy csakis egyedül nézehetem. De elhangzik benne egy örök érvényű mondat: A szerelem azt jelenti, hogy soha nem mondjuk, hogy bocsánat!

Mivel a szoknyába beleszerettem, így az első mondatomból a bocsánat ezennel törölve! :)))



1 megjegyzés:

  1. Micsoda jó film volt. Ryan O'Neal meg nagyon szép fiú és én milyen fiatal voltam..... :)
    Jó pofa a szoknyád!

    VálaszTörlés