vasárnap, február 5

Hóangyalok


Ezt ki kellett próbálni!!! Mert ugye nagyon ritkán van hó, pláne ekkora. Így  Leával a vasárnapi ebéd után kimentünk anyunál hóangyalt csinálni. Mondjuk itt úgy látszik, mintha lopakodnánk! :D


A megfelelő hely után megcsináltuk a hóangyalokat.

A bal oldali az én anygalom, a jobb oldali Leáé! :)


Bius az óriás hómező közepén. Kicsit csalódott, mert ő nem tudott hóangyalt csinálni. Hiába mondtuk neki, hogy ő amúgy is angyalka! :)))))


Futás a kert végéig! (Anyu kertje nagyon nagy!!!)


Elkészülni, vigyázz, RAJT!!!! (Bius: "én nem mozdulok!!!!!")


És futuuuuunk! Bius szinte úszott a hóban!


A CSAPAT

Hát ez volt a mai napom. A szerelésemet nem nagyon elemzem, mert inkább a melegségre utaztam. A fehér csizmámat csak űrcsizmának hívom, mert mint valami űrlány úgy nézek ki benne. A sapimat és a sálamat anyu kötötte. (Ma leadtam egy új sapira a rendelést!!!). A kabátom színe meghatározhatatlan. Akinek sikerül szóljon. :) Fülbevaló Mácsár Andi! Bírta a havat és a hóban fetrengést. Ezen a teszten kitűnően átment. :)
Bius ruháját én kötöttem, de nem szereti, mert szerinte öregasszonyos! :) Viszont nagyon meleg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése