péntek, február 3

Rohanós nap széljegyzete


Széljegyzet egy rettentően rohangálós naphoz: már most fáradt vagyok...pedig még van dolog!
A történet ott kezdődött, hogy bizonyos hírek (jó is rossz is) miatt ma reggel már hajnal 4:25-kor fenn voltam. Aztán persze reggel nem tudtam felkelni, pedig muszáj volt: Tortát kellett sütnöm. Sikeresen kiszedtem magam az ágyból, megsütöttem a torta piskóta részét, majd elmentem a rendelőbe a leleteimért ezután délre beértem dolgozni. Dolgoztam, mint a güzüegér, majd bevásárlás, hazafelé étterem kérdése, hogy vihetem-e a tortát (vihetem!!!), tortakrém keverés, tortaösszeállítás...húúú most itt tartok. :)
A széljegyzet széljegyzete: van a közelünkben egy isteni, jó árú olasz étterem. Sokszor rendelünk tőlük pizzát otthonra és munkahelyre is. Ha a valamelyikünk családja nálunk van, velük is be szoktunk térni. Namármost meghirdették, hogy ma zenés est lesz (voláááááre óóóóó, kantááááre ó-ó-ó), és mi kitaláltuk, hogy akkor ilyenen még nem voltunk, és hideg van, és tél, és hiányzik az olasz tengerpart...elmegyünk. Foglaltattunk is asztalt. Férjnek lassan szülinapja lesz, gondoltam meglepem azzal, hogy kap egy tortát, és az étteremben hozzák ki. Az olyan klassz, hogy mindenki irigyel, hogy szülinapod van (még ha te le is vagy törve, hogy úúú mááár ennyiiii???). A pincérlány nagyon lelkes volt, hogy vigyem a tortát, és a vacsoránál, majd rendeljek édessséget, de azt nem hozzák ki, és hogy megkérik a lányt, aki énekelni fog, hogy énekeljen szülinaposat!
Hát remélem összejön!!!! Viszek fényképezőt, és fotózok! OK? :)
Na de MIT VEGYEK FEL?????

Na rohanok! Viszem a tortát az étterembe! Addig hallgassatok zenét!!!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése