csütörtök, február 23

Elkésve bár, de törve nem



Elnézést, hogy csak most jelenzkezem, de így ját az ember lánya, ha szabit vesz ki. Persze azt gondoltam milyen szuperül utolérem magam, de sajnos a dolgaim 1/3át tudtam csak megcsinálni! Sebaj, majd holnap! :D
Tegnapi szettemről. Remélem a csizmát nem sokáig kell hordanom, mert elárulok egy titkot: megadta magát. Két éve nyűvöm, vigyáztam rá, de sajnos egy helyet elengedte magát. Most nemes egyszerűséggel megragasztottam pillanatragasztóval, és várom a tavaszt. Két okból: remélem rettentő csizmaleértékelésbe futok, és találok ilyen szép és olcsó csizmát, illetve nem kell a ragasztott darabot tovább hordanom.
Még valami: a trikóm. Nem igazán tetszettek az ilyen felsők, most sincs sok belőle. (Ilyen alatt ezt a hét oldalt hosszabb, mintha kinyúlt lenne fazont értem.) Azóta szeretem hordani, mióta rájöttem a titkára: ÖV. Öv nélkül nagyon lelencgyerekes, de övvel egész érdekes is tud lenni.

És a végére kaptok egy vigyori képet, mert az élet szép, ÉS ITT A TAVASZ!!!!
Elő a vékonyabb cuccokkal, a színes harisnyákkal! Ha meg nincs ötletetek tavaszi szettekre, akkor jelentkezzetek a játékomra!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése