szerda, február 29

Salallaaa



Tegnap vicces kedvemben voltam dacára annak, hogy az idő csúnyán elbánt velem. Akkor is salalllaa! 
Ma már megint tavasz van, és ez jó. Én már tegnap tudtam! :)
Ezt a rucit 590 Ft-ért vettem egy boltban. ahol kis hibás ruhákat és megmaradt nagyobb készleteket árusítanak ki. Valahol volt egy szakadás rajta varrás mentén...no de az ugye megoldható. Nektek tetszik? Egyik kollaganőm szerint olyan "viktoriánus, no de tetszik!" :)

Amúgy most nézem, milyen idétlenül vigyorgok...hmmm... :))))

És akkor két másik téma:
1. 
Egyik olvasóm (húúú de jól hangzik ez) kérte, hogy bővítsem a bejegyzéseimet pl. olyannal, hogy mi van a táskámban (kupi amúgy), milyen márkákat szeretek, kiegészítők stb. Érdekelne, hogy mi érdekel titeket. Mivel ez egy személyes blog, így csak arról tudok írni, ami nekem van, engem érdekel és/vagy velem történik. Ezeken a kereteken belül kellene gondolkodni! OK?

2. 
Holnapig még lehet jelentkezni az átalakítós játékra! Csütörtökön választok! IZGULTOK???

3 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy viktoriánus, de azért nagyon jó :) Sőt, ha nem mondod, fel sem tűnik.

    Minden érdekel :)

    VálaszTörlés
  2. Hol is van ez az üzlet? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megpróbálom leírni. A Jászai Mari tér környékén van egy olcsó anyagüzlet. I LOVE TEXTIL a neve. Attól jobbra. Elég rabszódikus a kínálat. Van, hogy hónapokig pocsék szakadt dolgok vannak ráadásul drágán, de van, hogy kifog ilyen cuccot az ember. Ezt tavaly nyáron lôttem! :D

      Törlés