péntek, február 24

Tavasz van! Fogyózni kell!

Legalábbis én így döntöttem! Annyira azt érzem, hogy tavasz van, hogy kiscipőben jöttem dolgozni. A mára készült képek finoman szólva nem publikusak. Magamra rángattam egy tavaszi nadrágot. Már mikor vettem fel éreztem, hogy húúú de nem kellene ennyit enni!!! :))) A fotók visszaadták azt, ahogy éreztem magam a naciban. Mintha horkatöltővel töltöttek volna bele. Épp előző este kaptam egy e-mailt egy kedves ismerősömtől, aki kinn él Franciaországban, és kb. 2 éve látott élőben és azt írja: rengeteget fogytam. Innen üzenem neki, hogy a férjem szuperül fotózhat, mert sajnos a helyzet az, hogy 4 kilóval vagyok több, mint mikor ő látott. Vagy van olyan, hogy az ember lány ugyanannyi kiló, de átalakulnak a dolgok, és jobban néz ki? Hmmm?
Na a tegnapi szettemből mutatom a cipőcskémet. Sajnos csak ennyit mutathatok. :( A nadrágba meg belefogyok, ígérem! :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése