péntek, február 24

Tavaszhozó tipp 1.

Gondoltam ha magamról nem hozok képet, akkor hozok nektek kedvenc bloggeremről. Tulajdonképpen az egész blog létrejöttét köszönhetitek neki. Az ő bloggját nézegettem kb. egy évig, mire rászántam magam, hogy akkor csinálok én is egy ilyet. Nagyon tetszik Kendi stílusa, nagyon a sajátomnak érzem. Szereti a színeket, a intákat. Néha bohókás, néha übernőcis. Pont ilyen vagyok én is! Vagyis ilyen szeretnék lenni. Amúgy őt is a férje fotózza minden nap! :D (de az én férjem cukibb!)

Na szóval jön a tavasz! Érzem, tudom. Minden pocikámban érzem, hogy már nem kell melegen öltözni soha többé!!! :)))) Na jó: jövő télen. Hihetetlen, hogy két hete lefagyott az orrunk, ma meg azt vettem észre, hogy tavaszi összeállításokon agyalok. Jövő héttől újra bringával fogok járni, és minden nap szoknyában leszek!!! Jipíííí!!!!

A postom címében azért szerepel a 1-es szám, mert tavasszal kapcsolatban még szeretnék hozni tippeket, ötleteket. Most beszéljünk a szoknyákról. OK? Korán tavasszal azért nincs annyira meleg, hogy szoknyát sima nejlonharisnyával és körömcipővel hordjuk. Ezt az összeállítást inkább az igazi tavaszra hagyjuk. Kora tavasszal két tipusú szoknyahordást javaslok. (minkettőt Kendivel illusztrálom)

Nagyon tetszik szoknya-nejlonharisnya-csizma összeállítás. Viccesen megspékelhetjük egy csizmánál hosszabb zoknival, ami hűvösebb reggeleken és estéken igencsak jól jön. A legjobban ezek közül a rózsaszín szürke összeállítás tetszik. Azt hiszem hétvégén valami ilyesmit én is összehozok. :) A piros színű szoknyák is tetszenek....na én már teli vagyok ötletekkel.


A másik lehetőség a kora tavaszi szoknyahordásra, ha vastagharisnyával (20-30den) veszzük fel, és teljesen zárt cipővel.  Kendi általában magassarkút hord, de én laposabbal, vagy teljesen lapossal is el tudom képzelni. Ebből az összeállításból a jobb szélső a kedvencem. Annyira jó, hogy a cipő színei visszaköszönnek a kabátban és a sálban. :)


 Összeállításom végén csak ennyit: irány harisnyákat venni!
Erről jut eszembe: emlékeztek gyerekkorunk rettentően rossz bordás harisnyárira, amitől estére kipirosodott és viszketett a bőrünk? És tinikorunk borzalmas nejlonharisnyáira? Kb. egy felvételt bírtak i, és tulajdonképpen önálló életet éltek a lábunkon. 
Milyen jó, hogy most már jó áron jó minőségű harisnyákat tudunk venni. Én a magam részéről Calzedonia fun vagyok. Jelentem a nejlonharisnyájuk tesztelt: Bius felugrálását is kitünően bírja. :)
(Sajnos rossz szoktatásom eredménye, hogy ha hazaérek, akkor addig ugrál rám, míg fel nem veszem, és nem kap egy puszit.)


3 megjegyzés:

  1. Nekem ezek azert kevesbe hordhatoaknak tunnek a mindennapokban, vagy a stilus tul szofisztikalt.. A te osszeallitasaidat jobban szeretem, praktikusak, nem hatnak ujsagkivagasnak, hanem olyan noiesen, de hetkoznapian divatosak.
    Viszont tegnap az ebayen vettem magamnak egy szoknyat, mar en is erzem a tavaszt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt most dícséretnek veszem! A szoknyára meg kíváncsi lettem. :) Közben bennem egy khaki.szürke összeállítás fogalmazódott meg! Ha sikeres lett mutatom! :D

      Törlés
  2. Én is szeretem az összeállitásait csak sajnos télen nem alkalmazható,mert nálunk más az időjárás.

    VálaszTörlés