szerda, február 22

Bius, a nyomozókutya :)



Hogyan telik minden délutánom? Mikor hazaérek, gyorsan felteszek vizet. Férjemnek gyógytea, nekem kávé lesz belőle. Ezalatt Bius tüzetesen végigszaglássza cipőmet, mert neki tudni kell merre jártam, mit csináltam. Kávé alatt/közben készít a férjem egy képet rólam.
Na szóval ezen a képen az az eset van, mikor a munkahelyi cicó – aki egy kóbor macska, és sajnálatból télen beengedjük melegedni – a csizmámhoz dörgölőzött, és Bius nagy duzzogva szaglássza a lábam.

Aki esetleg gondolkodik egy cicus örökbefogadásán, annak mutatom a mi Rhonda nevű kóborcicánkat, aki amúgy egy nagyon cuki macsek. :)
Azért lett Rhonda a neve, mert először kifejezetten csúnyának láttam a vicces színű foltjaival. Most már megszerettem, és csininek látom, de a név maradt!


Most nézem, hogy a tegnapi szettem színben nagyon passzol Rhonda bundájához!
Nagyon összeöltöztünk! :))))))

1 megjegyzés: