szerda, február 8

Egy kávé velem?



Lassan itt az ebédidő! Ti szokatok ebéd után kávézni? Ha igen most velem megtehetitek! :)
A kép ugyan a tegnap délutáni hazaérős kávés szertartásom közben készült, de megosztom veletek.
Én bio kávét iszom két szem édesítővel és light szójatejjel. Nagyon finom, nagyon szeretem! :D

Kávézás alatt mesélek a szettemről. Két éve Rómában voltam, és sok csajszit láttam kötött szoknyában, és nagyon megtetszett. Agyaltam hogyan lehetne ilyet olcsón létrehozni. Aztán jött az ötlet: kilós turkálóban megfelelő színű és hosszúságú pulóver keresése, ujjak alatt leváni, visszavarni, gumit fűzni...ÉS KÉSZ! Kb. 10 perces munkával készült! Meleg és csini!


4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ez a mosógép-díszítés! Saját festmény?
    Köszi a szoknya-tippet! Igazi "zöld" ötlet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mosógépre falmatricát ragasztottam! :)
      Szoknya tippet szívesen. Ha csinálsz magadnak, majd mutasd! :D

      Törlés
  2. Tchibo kávét nem szoktál inni néha? Van tök jó kávézójuk is http://www.facebook.com/tchibomagyarorszag

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szoktam! A boltjukat nagyon szeretjük Anikó barátnőmmel! :)))

      Törlés