csütörtök, február 9

Zümm-zümm



Most visszanézve a képeket tegnap kicsit méhecskésre sikerült a szettem. Ebbôl is látszik, mennyire a tavaszt várom. Nem is tudom, hogy szoktam én a telet túlélni öltözködésileg. Annyira kötöttnek érzem a kezem, hogy minden nap kutatom a lehetôséget, hogy valami színnel, formával feldobjam magam.

Amúgy a szoknyám megint saját kreálmány! Szeretem ezeket az egyszerû pamut szoknyákat! Vettem is most egy csomó széles gumit és gyártom ôket! Szerintem jól állnak! :)


Ja és a hajam! Próbálkoztam Via cikke nyomán egy kis fantáziát vinni a feltûzött haj tekintetében. Hát ez lett belôle!  Még gyakorolnom kell!!! :))))



3 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki ez az összeállítás! Olyan kis vidám :)

    VálaszTörlés
  2. Itthonra tényleg jó lenne egy ilyen szoknya és egy vastag harisnya. Csak annyi, hogy a derekába varrsz egy gumit és alul beszeged?

    VálaszTörlés