szerda, február 1

Miért jó a hideg?





Igen, jól olvastad! Igenis van a hidegben jó dolog, csak keresni kell! Mivel én próbálom mindig a jót meglátni mindig mindenben, így kerestem 6 okot, amiért jó, hogy ilyen hideg van!

1. Végre felveheted a legmelegebb télikabátodat, amiben eddig meleged volt. 2. Egész nap hordhatsz sálat. Egy hatalmas színes sállal feldobhatod a szettedet. Trendi leszel és még meleg is! 3. Ihatsz forró kakaót vagy teát. Hiszen ennek most egészségmegôrzô hatása van. Ha olyan mázlista vagy, akkor lelkiismeretfurdalás nélkül kortyolhatod, ha nem anniyra, akkor vegyél diabetikus kakaót (én most valami isteni finomat vettem!) 4. Hordhatsz vicces szereléseket otthon. Hatalmas pulcsi és hosszú, vastag zokni. Praktikus, és ha jól állítod össze még szexi is! 5. A hideg fogyaszt. Mindig mikor a hidegben vagyok, arra gondolok, hogy a testem most használja fel a tartalékokat arra, hogy melegen tartson! Én imádok fázni! :) 6. Lehet hógolyózni, szánkózni és korcsolyázni!!! Lehet hogy hamarosan befagy a Balaton is. Én még csak egyszer voltam olyan szerencsés, hogy korcsolyázhattam rajta, de ha idén befagy, megyünk! Ha teheted próbáld ki, mert életre szóló élmény. (csak kijelölt helyen menj a jégre, és csak akkor, ha a meterológiai intézet szerint is engedélyezett - ezt a rádióban, tv-ben általában bemondják)

Ti milyen szépséget láttok a hidegben?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése