szerda, február 1

Matróz vagy tengerész?


Jó reggelt mindenkinek! Kicsit késve jeletkezem, mert reggel vérvételre kellett mennem! Hááát nem volt nagy élmény, de túl vagyok rajta! :) A hölgy aki a vért vette, mondta, hogy legközelebb csak beszélgetni menjek :) Mindezt azért kaptam, mert alig talált vénát! De megoldotta!
 
De beszéljünk a tengerészekről és matrózokról.
Pár éve divatba jöttek a tengerész minták és színek. Én nemcsak nyáron szeretem őket hordani, hanem télen is! Tegnap pl. egy fagyos és jéghegyekkel teli tengeren keltem át. :)
A mai fülbevalómat Évi barátnőm csinálta. Szeretem (a fülbeavót is)!!!
Amit kiemelék még a mai szerelésemben, az a kétféle top egymásra húzása. Nagyon jó meleg, és mégsem zavaróan sok, mint egy kötött pulcsi.

A szekrényből kilépős fotóötlet a férjemtől származik. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése