vasárnap, február 19

Ezt látnotok kell!!!

A Deichmannban az álmomat teljesítették:

Aki ismer tudja, hogy ez szín a kedvencem. Én újabban banánzöldnek hívom. Olyan szín ez, mikor a banánnak csak pár nap kell, hogy beérjen. Nem is ez a lényeg. Inkább az, hogy Magyarországon nem nagyon árulnak ilyen színű ruhadarabokat. Amiket eddig beszereztem, az mind turis volt. 
Na de most betévedtem a a Deichmannba. Csak egy kört akartam tenni, mert tulajdonképpen nem volt lábbelire szükségem, mikor megláttam ezt! Nem akartam hinni a szememnek. Ezzel a cipőfazonnal amúgy is egy éve szemezek. Most mikor ebben a színben megláttam, egyértelmű volt, hogy meg kell vennem.
Most aztán nagyon szeretném, ha már tavasz lenne! :)))))

Amúgy volt még ez a tavaszi cipő is nagyon tetszett:

Böngésszetek ti is kedvetekre a Deichmann oldalán!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése