szombat, február 4

A születésnapi meglepetésbuli


Nagyon jól sikerült. Köszönöm azoknak, akik szorítottak és gondoltak rám. Kicsit izgultam, de nagyon jól sikerült. Ugye kilencre mentem az étterembe. Férj már ott várt (így volt megbeszélve, mert vidékről jött). Rendeltünk egy üveg rosé habzó bort (Velencei), ami nagyon finom volt. Aztán ettünk, és hallgattuzk az élő zenét. Közben láttam, hogy a pincérnők már összemosolyognak az énekesnővel, meg velem..én meg vágjak fapofát, mi? Hát még jó, hogy mindig mosolygok, mert az most is ment. Miután ettünk, jött a pincérnő, hogy édességet kérünk-e (hogy bírta ki mosolygás nélkül???), én emg mondtam, hogy igen, és győzködtem férjuramat, ha édességet szülinapi vacsorán muszáj enni. Hát nagy nehezen ki is választotta (természetes nem hoztá ki!!!) Aztán várakoztunk, és egyszer csak lekapcsolták a lámpát, hozták a tüzijátékos tortát az énekesnő meg Halász Judit Boldog szülinapot dalát élekelte. Az egész étterem énekelt és tapsolt. A fotókon látszik, hogy István piszok zavarban volt!!! De utána meg tök meghatódva csak mondogatta, hogy: köszönöm, köszönöm!!!

A TORTA: répás diótorta mascarpone krémmel. Vinnem kell a receptet az étterembe, ugyanis utána mindenkit megkínáltunk a tortából. Pincérlányok nagyon örültek, mert délután óta csorgatták a nyálukat a tortára! :) Majd ide is felteszem a receptet, ha lesz egy kis időm, OK?

FOTÓ A RUHÁMRÓL: már a buli után készült (bocsi a keresztbe állt szemekért, de habzó bor kiütött!!! :))) A fotó címe az is lehetne: A konyhatündér! Hát itt készült a torta, és tényleg én sütöttem! :)



6 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy ilyen jól sikerült!!! Isten éltesse az ünnepeltet és téged is, szerezz neki még sokszor ilyen örömöt!

    VálaszTörlés
  2. Jaj, de romantikus!:) Orulok, hogy jol sikerult!!!

    VálaszTörlés
  3. Akkor nekünk nem is maradt a tortából :((((?????

    VálaszTörlés
  4. Egy nagyon kevés. Vigyek???

    VálaszTörlés